Novice

Hotelske prenočitve po nižjih konferenčnih cenah

Za udeležence konference smo se z lokalnimi hotelirji dogovorili za ugodnejše cene prenočišč; in sicer:

 

Hotel Evropa **** stoji v centru mesta Celje, v starem mestnem jedru in ima zato dobro izhodišče za oglede zgodovinsko kulturnih znamenitosti, obiske koncertov, gledališča in razstav. Ob pogledu na slikovit Celjski grad slehernemu obiskovalcu zastane dih. Pravljično podobo dopolnjuje mogočni Srednjeveški stolp, ki je del hotela Evropa.

 

 Cene:

  • Dvoposteljna soba z vključenim zajtrkom 70,00€ na sobo na noč
  • Enoposteljna soba z vključenim zajtrkom 60,00€ na sobo na noč

 


Hotel Celeia – pop Art hotel *** je lociran cca. 700 m od starega mestnega jedra in ima 7 nadstropij udobja ter je  le nekaj korakov od vsega, kar v Celju potrebujete.

 

Cene:

  • Dvoposteljna soba 50,00€ na sobo na noč
  • Enoposteljna soba 35,00€ na sobo na noč
  • Doplačilo za zajtrk: 5,50€ na osebo na noč

 

Doplačila:

  • turistična taksa 2,50€ na osebo na noč; obvezno
  • parking 2,40€ hotel Celeia; 5,00€ hotel Evropa, na avtomobil na noč

 


Goste bi prosili da rezervacije opravijo na telefonsko številko: 0038682010420 ali na email booking@eurotashoteli.si

Pri rezervaciji bi prosili da omenijo da so gostje EDUCINE konference  oziroma da uporabijo kodo Educa20, da dobijo zgoraj omenjene posebne cene.

Okviren konferenčni program 2020

Programski odbor konference je pripravil okviren konferenčni program. Le-ta bo za razliko od preteklih let  bistveno »bogatejši«  predvsem pri plenarnih predavanjih. Mnogi udeleženci ste namreč predlagali, da bi  v obeh konferenčnih dneh  uvodoma dali večji poudarek na izbranih plenarnih temah. To smo tudi storili tako, da bomo vsak konferenčni dan uvodoma pričeli s tremi  plenarnimi predavanji ; skupaj torej kar 6 plenarnih predavanj. Izvedli jih bodo priznani in referenčni predavatelji iz Slovenije, Hrvaške ter iz Srbije. Verjamemo, da boste navdušeni tako z vsebino, kakor tudi s samo izvedbo plenarnih predavanj !

Kako se prijaviti ?

Za udeležence iz šol in vrtcev oziroma iz muzejev ali galerij smo pripravili več opcij prijav : kot aktivni udeleženci boste lahko izvedli svoje predavanje v trajanju okvirno 20 minut oziroma boste lahko predstavili svoj plakat/poster. Kot »splošni« udeleženci pa boste lahko prisotni na obeh konferenčnih dnevih in poslušali vsa plenarna predavanja  ter izbrana predavanja po sekcijah.  Tudi letos bodo predvidoma 4 sekcije ter kot opcija še peta. Aktivne prijavitelje prosimo, da upoštevajo skrajni rok za prijavo = 15. januar!

Informacije o hotelskih in drugih prenočitvenih opcijah bomo objavili predvidoma okoli 10. januarja na tej spletni strani.

[PDF]  Uradni letak konference najdete tukaj.

Kako se prijaviti ?

 Za vas smo pripravili več opcij udeležbe : kot aktivni udeleženci oziroma kot splošni  ( recimo pogojno »pasivni« ) udeleženci. Aktivni udeleženci imate kajpak nekoliko ugodnejšo ( znižano ) kotizacijo.  Za občutek naj navedemo, da  je bilo na letošnji 2. konferenci ( Ljubljana  marec 2018 ) od 95 udeleženk in udeležencev  približno 2/3  aktivnih – torej s predstavitvijo referata ali  plakata. Spodaj boste našli posebej prijavnici za splošno oz. aktivno udeležbo.

POZOR: prijave za aktivno udeležbo nam morate poslati najkasneje do 15. Januarja 2019; v kolikor pa želite izkoristiti dodatno znižano kotizacijo ( »early bird« prijava ), pa nam le-to morate poslati najkasneje do vključno 24.XII. 2018.

[PDF]  Uradni letak konference najdete tukaj.

Finalni konferenčni program

Odziv na razpis za aktivno konferenčno udeležbo je nadvse pozitiven, zato lepa hvala vsem, ki ste v  naši konferenci prepoznali svoj izziv in smisel sodelovanja ter  izmenjave dobrih praks ter strokovnih spoznanj na področju  teorije in prakse muzejske pedagogike.  Veseli spoznanje, da je – za razliko od prva izvedbe lani v Mariboru  – letošnji interes za aktivno udeležbo mnogo večji tudi s strani zaposlenih iz vzgoje in izobraževanja. Kajpak se udejanja  tudi ambicija mednarodne razsežnosti konference, saj bodo med nami številni udeleženci tako iz Hrvaške, kakor iz Srbije ter iz BIH. Programski odbor pod vodstvom dr. Metode Kemperl  je  opravil svoje delo in dogovoril finalni nabor aktivnih referentov oziroma predstavitev plakatov ( glejte spodaj objavljeni končni program! ).

Vse prijavljene udeležence pa prosimo, da nam do 19.II. pošljejo izpolnjene prijavnice za udeležbo v posameznih sekcijah.

[PDF]  Uradni letak konference najdete tukaj.

KOT SOORGANIZATORJI SE NAM PRIDRUŽUJE ICOM BOSNE IN HERCEGOVINE

»Konzorciju« soorganizatorjem so se pridružili tudi kolegice in kolegi iz ICOM Bosne in Hercegovine – prisrčno dobrodošliTo kajpak pomeni, da bomo izkušnje in dobre prakse ter poglede na stanje in razvoj muzejske pedagogike delili tudi z njimi.

Druga dobra novica se nanaša na Ministrstvo Republike Slovenije za izobraževanje, znanost in šport. Namreč – državna sekretarka iz omenjenega ministrstva dr. Andreja Barle Lakota nas bo uvodoma na otvoritvi konference pozdravila. Ministrica, ki bo prav takrat v Lisboni, pa nam želi dobro izvedbo konference !

PRIDRUŽIL SE NAM BO MINISTER ZA KULTURO

Priprave na konferenco potekajo v intenzivnem tempu. Prve prijave za udeležbo smo že prejeli. Bi pa še enkrat opozorili na rok za prijavo aktivnih udeležencev : to je najkasneje do 25. januarja. Prijavnico boste našli nekoliko nižje; pri čemer aktivne prijavitelje prosimo, da prav tako do 25. januarja pošljejo še kratek povzetek svojega referata (do 100 besed)oziroma prezentacije plakata. Pa še spodbudna novica: udeležence konference bo med drugimi uvodoma pozdravil in nagovoril tudi gospod Anton Peršak – minister RS za kulturo !

Evropsko leto kulturne dediščine

»Rdeča nit« konference bo  Evropsko leto kulturne dediščine. Namen  le-tega je spodbuditi skupno doživljanje evropske kulturne dediščine in zavedanje o njenem pomenu kot skupni dobrini, izboljšati ozaveščenost o skupni zgodovini in vrednotah ter okrepiti občutek pripadnosti skupnemu evropskemu prostoru. Cilji pa so spodbujati in podpirati prizadevanja EU, držav članic ter regionalnih in lokalnih organov, v sodelovanju s sektorjem kulturne dediščine in širšo civilno družbo, za zaščito, varstvo, ponovno uporabo, krepitev, vrednotenje in promocijo evropske kulturne dediščine, tudi v mednarodnih odnosih EU. Evropsko leto bo tudi okrepilo prispevek kulturne dediščine h gospodarstvu prek podpore kulturnim in ustvarjalnim sektorjem, spodbujanja ustvarjanja in inovacij, trajnostnega turizma in zaposlovanja.

Za izvedbo evropskega leta v državah članicah EU bodo skrbeli nacionalni koordinatorji, ki se bodo o posameznih aktivnostih usklajevali na srečanjih Komisije, kjer bodo prisotni tudi poslanci Evropskega parlamenta. Maja Dimitrovski, vodja kabineta na Ministrstvu za kulturo, bo v Sloveniji koordinirala medresorsko nacionalno in lokalno povezovanje ter izvajanje aktivnosti na področju kulturne dediščine. Ministrstvo je pozvalo javne zavode s področja kulture, da načrtujejo aktivnosti, ki jih bodo v letu 2018 izvedli v sklopu evropskega leta. K aktivnemu sodelovanju pa bo ministrstvo povabilo tudi deležnike s področja drugih sektorjev, tj. izobraževanje, raziskovalna dejavnost, gospodarstvo, okolje in prostor, socialne zadeve. Prav s sodelovanjem, h kateremu poziva in stremi Ministrstvo za kulturo, se lahko zagotovi dostopnost in pravica do kulturne dediščine ter krepitev potencialov za mirne in demokratične družbe, trajnostni razvoj ter spodbujanje kulturne raznolikosti in ustvarjalnosti.

Temu sodelovanju se pridružuje tudi naš zavod EDUCA izobraževanje, ki bo v okviru konference  ŠOLA in MUZEJI 23. In 24. marca v Ljubljani  prav kulturni dediščini namenil posebno pozornost.

Prvi strokovni posvet je zaključen – uspešno in navdušujoče!

Konferenčni center City hotela v Mariboru je bil zadnji vikend v mesecu maju prizorišče 1. nacionalnega strokovnega posveta ŠOLA IN MUZEJI.

 

Najbrž bo šele čas pokazal, kakšne sledi je za seboj pustil posvet tako za muzejske pedagoge/kustose, kakor tudi za udeležene iz šol oziroma vrtcev. Iz analize anket ter iz številnih komunikacij tekom izvedbe posveta pa je nedvomno bilo zaznati obilo pozitivnih občutkov in medsebojnega navdušenja s strani udeležencev. Le-ti so poudarjali predvsem:

  • zanimivost in aktualnost predstavljenih referatov, plakatov in delavnic,
  • inovativnost in kreativnost mnogih predstavljenih muzejsko-pedagoških projektov in dobrih praks,
  • njihovo praktično in konkretno naravnanost ter uporabnost v neposredni praksi,
  • potrditev lastnih praks in pristopov,
  • željo in ambicijo po tesnejšem medsebojnem povezovanju in izmenjavi izkušenj, pogledov, pristopov …

 

Kot dodaten »produkt« posveta so organizatorji pripravili obsežen e-zbornik z objavljenimi referati, predstavitvami plakatov oziroma prikazov delavnic. Prebiranje le-tega bo bralcu predstavljalo ne samo vpogled v bogato aktualno muzejsko/pedagoško dogajanje na Slovenskem, temveč tudi morebiten navdih in izziv za lastno pedagoško prakso.

Celoten zapis o izvedbi ter nadaljnjih vizijah glede posveta pa si lahko ogledate v članku, ki je izšel v zadnji dvojni številki revije EDUCA.

 

Še enkrat pa se organizatorji zahvaljujemo vsem udeleženkam in udeležencem za enkratno strokovno druženje in izmenjavo čudovitih dobrih praks in pogledov na muzejsko pedagogiko !

Tukaj si lahko ogledate fotogalerijo dogodka, pripravili pa smo tudi video povzetek dogajanja.

Organizaciji posveta se je pridružil Zavod RS za šolstvo

Organizatorjem strokovnega posveta ( EDUCA izobraževanje ter Skupnosti muzejev  Slovenije ) se je pridružil še Zavod Rs za šolstvo, ki na ta način kaže naklonjenost do tega edinstvenega posveta in interes, da se ga udeleži kar  največ udeležencev iz  šol in vrtcev ! Direktor  zavoda dr.Vinko Logaj pa nas bo uvodoma počastil s pozdravnim nagovorom.

Več o programu najdete tukaj.